24 uur per dag antwoord op je vraag met Jack-E

Afbeelding voor 24 uur per dag antwoord op je vraag met Jack-E

Jack-E is de digitale assistent van Zorg voor Parkinson. Heb je een vraag, maar is het Servicepunt niet open? Of chat je liever dan dat je belt? Jack-E helpt je verder!Ze gaat samen met jou op zoek naar het antwoord in de zorgverbeteringen van Zorg voor Parkinson.

De digitale assistent is een nieuwe zorgverbetering van Zorg voor Parkinson. In dit nieuwsbericht laten we je door middel van afbeeldingen zien hoe je Jack-E gebruikt.

  1. Je vindt Jack-E rechts onderin op onze website. Je herkent haar aan het groene tekstvakje, en de uitspraak: ‘Hallo, kan ik je helpen?’
  • Klik op de groene cirkel, en Jack-E opent binnen je scherm. Ze stelt zich voor, en vraagt je om toestemming hetgeen wat je invult te gebruiken om je vraag te beantwoorden. Als je akkoord bent, en je wil van Jack-E gebruik maken, klik dan ‘Ja’.
  • Nadat je op ‘Ja’ hebt geklikt, vraagt Jack-E je om je naam. Vul deze in, en klik op de blauwe knop. Jack-E vraagt je even te wachten, en vraagt je dan over welk onderwerp je een vraag hebt.
  • Stel, je vraag gaat over een symptoom bij parkinson, zoals somberheid en depressie. Je klikt op ‘Informatie over parkinson.’ Je kunt opnieuw kiezen: waar wil je precies meer over weten? In dit geval klik je op ‘Mogelijke problemen bij parkinson’, en dan op ‘Ga verder’.
  • Jack-E vraagt je in welk onderwerp je precies geïnteresseerd bent. Omdat je vraag gaat over somberheid en depressie, klik je op ‘Verandering in denken en emotie’, en in het volgende keuzemenu op ‘Stemming en emotie’.
  • Jack-E heeft een aantal mogelijke antwoorden voor je gevonden. Bij je vraag past ‘Depressie’ het beste, dus daar klik je op.
  • De pagina ‘Stemming en emotie’ van de Infowijzer opent in een nieuw venster. Op deze Infowijzer-pagina vind je informatie over depressie en somberheid bij parkinson.
  • Kan Jack-E je vraag niet (goed) beantwoorden? Het Servicepunt staat klaar om je verder te helpen, van maandag tot en met donderdag van 13:00 tot 16:00. Binnen de openingstijden kun je hen direct bellen of met hen chatten, buiten de openingstijden kun je een bericht of verzoek tot terugbellen achterlaten.